Pages

7.5.12

O_O sAyang Selamanya O_O

sempena hari ibu yang lalu , aku wat s0mething yang mybe ummi xperasan laaa... hm, hari tu aku bangun awal giler kot. dengan x mandi n bau mashamnyerr aku terus g dapur then basuh baju2..sapu bahagian dapur yg penuh ngn debu, sambah2 laa... pastu aku tahu hari tu ummi xberapa sihat so !!!! aku pun masak la, per g.. haha, lau kucing tahu aku nk masAk sah2 kucing tergelak sebab aku ni xpandai memasak.... demi ummi yang tercinta, hari tu aku memasak.. simple jer, nasi , ikan kicap ,s0tong rebus , sayur campur cikit2. hehehe.. okey lah tu kan? hahaha.... masak punyer masak.. last ciAp n mintak ummi try la, sebelum ummi try tu umi dah pelik sal lah ank dia memasak hari ni , sbb sebelum ni ummi yg masak kat aku. apala.. malu siii......umi pun try lah makn, tp senyAp jer la umi tyme tu... pastu dah habis semua, ummi per g , komen tyme ! hahaha. so tell me that my fo0d sweet n no to spicy, oke la. n she say thanks my dear ! hehe.. lepas tu lah baru aku gtau ummi yang ADEQ MASAK SEMPENA MOTHER's DAY !! ADEQ sayang UMMI

~
~
~
~

dan, yang paling mengembirakan keluarga kami semua adalah dengan kehadiran cucu saudara ummi , n ank sepupu aku .. my new little princess.. comel sgt2 bby ni !! ya allah alhmdulillah segalanya selamat.. tahniah kak Aini. 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger